مهدی صمدی

مهدی صمدی

8 درمان چین و چروک که می توانید در کلینیک  انجام دهید

شما می توانید در صورت نداشتن کارایی ماسک دور چشم و یا ضدچروک ها به کلینیک مراجعه کرده و این 8 روش را برای رفع مشکل نسبت به تشخیص پزشک متخصص امتحان کنید.

1. درماپن

درماپن درمانی است که با استفاده از سوزن های ظریف برای ایجاد سوراخ در پوست باعث بازسازی بافت پوست می شود. قرار دادن یک سوزن در پوست با درماپن، فیبروبلاست ها را فعال می کند و باعث تولید کلاژن می شود که بر چین و چروک ها تأثیر می گذارد.

 

البته باید توجه داشت که اثر بلافاصله پس از درمان مشاهده نخواهد شد. درمان های درماپن به طور متوسط ​​حدود 5 بار طول می کشد و هر درمان باید بین 3 تا 4 هفته فاصله داشته باشد.

 

هزینه درماپن در کلینیک ما "101000 ین (111100 ین با احتساب مالیات) برای 6 بار برای همه چهره ها است. اگر نگران هزینه هستید، می توانید با پرداخت 4900 ین (5390 ین با احتساب مالیات) آزمایشی انجام دهید.

 

جزئیات درماپن در صفحه بعد توضیح داده شده است. اگر علاقه مند هستید، لطفا نگاهی بیندازید.

 

بهبود کیفیت پوست با درماپن! چه زمانی اعمال می شود؟ سه ویژگی و روش درمان را توضیح دهید!

 

2. ICON

ICON یک دستگاه درمانی است که می تواند "IPL تراپی" را انجام دهد، یک روش درمانی که پوست را با نور خاصی به نام نور پالس اینتلوس (IPL) تابش می کند.

 

ICON با تنظیم میزان نور می تواند علاوه بر چین و چروک، مشکلات پوستی مختلف را بهبود بخشد. با پخش نور به درم و کار بر روی فیبروبلاست ها، باعث تولید کلاژن می شود.

 

در نتیجه می توان پوستی مقاوم در برابر اشعه UV و خشکی ایجاد کرد و چین و چروک های کم عمق را از بین برد. با این حال، برخی از معایب مانند عدم امکان درمان برای زنان باردار و مبتلایان به التهاب پوست وجود دارد.

 

اگر نگران هستید که آیا وضعیت پوست خود برای درمان مناسب است یا خیر، لطفا با کلینیک ما تماس بگیرید.

 

همچنین لازم به ذکر است که 5 تا 6 درمان برای تأثیر کامل لازم است. هزینه درمان ICON در بیمارستان ما 110000 ین (121000 ین با احتساب مالیات) برای 6 درمان برای همه چهره ها است.

 

اگر می‌خواهید درباره ICON بیشتر بدانید، لطفاً صفحه زیر را بررسی کنید.

 

بیایید لکه ها و جای آکنه را با عکس درمانی (ICON) درمان کنیم! اثرات، ویژگی ها و اقدامات احتیاطی آن را توضیح دهید!

 

3. اگنس

اگنس مستقیماً روی درم با استفاده از سوزن‌های با عایق با فرکانس بالا کار می‌کند و حتی برای مشکلات پوستی که بهبود آنها تنها با مراقبت اپیدرمی دشوار است، مؤثر است.

 

Agnes به ویژه در درمان چین و چروک برای چین و چروک های ریز زیر چشم فعال است. از آنجایی که اپیدرم زیر چشم نازک است، درمان هایی مانند بوتاکس ممکن است موثر نباشد، اما می توان از سوزن های عایق ظریف آگنس برای نزدیک شدن به درم استفاده کرد.

 

در Agnes جریانی با فرکانس بالا از طریق سوزن ها برای تحریک پوست و تولید کلاژن و الاستین ارسال می شود. از آنجایی که هیچ آسیبی به اپیدرم وارد نمی شود، زمان استراحت کمی وجود دارد و می توان یک روز بعد از درمان آرایش کرد.

 

در موارد نادر، عوارض جانبی مانند قرمزی، تورم و خونریزی داخلی ممکن است رخ دهد، اما اکثر آنها ظرف یک هفته بهبود می یابند. هزینه درمان آگنس در بیمارستان ما 324000 ین (356400 ین با احتساب مالیات) برای 6 درمان برای کل صورت است.

 

اگر می خواهید در مورد اگنس بیشتر بدانید، لطفاً صفحه زیر را بررسی کنید.

 

AGNES برای از بین بردن جوش ها و مراقبت از زیر چشم موثر است! همچنین 4 مورد مقرون به صرفه و موثر را معرفی می کنیم

 

4. لیزر فرکشنال

لیزر فرکشنال یک روش درمانی است که با تابش پرتو لیزر ظریف و ایجاد آسیب حرارتی به لایه‌های عمیق پوست باعث بهبود کیفیت پوست می‌شود. کلاژن در فرآیند پوست آسیب دیده توسط لیزر که تحت تقسیم سلولی برای ترمیم قرار می گیرد، تکثیر می شود.

 

درمان به دو نوع تقسیم می‌شود: یک نوع فرسایشی با خروجی بالا و یک نوع غیر فرسایشی کم بازده با زمان کوتاه مدت.

 

علاوه بر بهبود چین و چروک با بازسازی پوست، می توان انتظار داشت که با بازسازی کلاژن، استحکام و کشسانی پوست را نیز بهبود بخشد.

 

عوارض جانبی مانند درد، قرمزی و رنگدانه ممکن است پس از درمان رخ دهد، اما با گذشت زمان بهبود می یابند. هزینه درمان برای درمان لیزر فرکشنال در بیمارستان ما 110000 ین (121000 ین با احتساب مالیات) برای 6 درمان در کل صورت است.

 

اگر می خواهید در مورد لیزر فرکشنال بیشتر بدانید، لطفاً صفحه زیر را بررسی کنید.

 

لیزر فرکشنال چیست؟ سه اثر مورد انتظار مراقبت از پوست مانند بهبود زخم ها و منافذ پوست

 

5.HIFU

هایفو درمانی است که از سونوگرافی برای بهبود افتادگی پوست استفاده می کند. امواج اولتراسونیک روی فاسیا (SMAS) که پایه و اساس پوست است اعمال می شود و در نتیجه اثر سفت کنندگی بالایی دارد.

 

به طور خاص، "Ultraformer III" مورد استفاده در کلینیک ما به راحتی اثر سفت کننده پوست را احساس می کند و همچنین درد محسوب می شود.

 

تفاوت های فردی در مدت زمان لازم برای احساس اثرات درمان وجود دارد، اما بسیاری از افراد احساس می کنند که چین و چروک های آنها بلافاصله پس از درمان بهبود یافته است.

 

ممکن است بعد از درمان احساس قرمزی و گرگرفتگی کنید، اما علائم موقتی هستند و اغلب در عرض یک هفته فروکش می‌کنند. هزینه هایفو در کلینیک ما 135000 ین (148500 ین با احتساب مالیات) به ازای هر 5 درمان صورت است.

 

اگر می خواهید در مورد HIFU بیشتر بدانید، لطفا از صفحه زیر دیدن کنید.

 

هایفو چیست؟ "Ultraformer III" که می توان انتظار داشت افتادگی صورت را بهبود بخشد

 

6. تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس عضلات محل تزریق را شل می کند تا ظاهری با طراوت داشته باشد و همچنین در بهبود چین و چروک پیشانی و بین ابروها موثر است.

 

چین و چروک اغلب با انقباض عضلانی مرتبط است. تزریق بوتاکس می تواند انقباض عضلانی را کاهش دهد و چین و چروک را کاهش دهد.

 

معایب آن عبارتند از خطر تورم، درد و خونریزی داخلی و احتمال حالت غیر طبیعی صورت.

 

این مکانیسمی است که ماهیچه های صورت را سرکوب می کند، بنابراین اگر اثر خیلی قوی باشد، نمی توانید عضلات صورت خود را آنطور که می خواهید حرکت دهید.

 

هزینه تزریق بوتاکس در کلینیک ما بسته به ناحیه درمان متفاوت است. اگر می خواهید در مورد درمان بوتاکس بیشتر بدانید، لطفاً به صفحه زیر مراجعه کنید.

 

تزریق بوتاکس چیست؟ پنج اثر زیبایی مورد انتظار و عوارض جانبی احتمالی

 

7. تزریق اسید هیالورونیک

این یک روش درمانی است که در آن اسید هیالورونیک که حفظ رطوبت، جذب آب و خاصیت ارتجاعی عالی دارد، به هر قسمت تزریق می شود.

 

هنگامی که اسید هیالورونیک به شیارهای چین و چروک تزریق می شود، درم اپیدرم را بلند می کند و حجم کل پوست را افزایش می دهد. در نتیجه چین و چروک و چین‌های بینی کمتر به چشم می‌آیند و اثر آن را می‌توان احساس کرد.

 

اسید هیالورونیک نیز جزئی است که در اصل در بدن وجود دارد و خطر ایجاد مشکل با تزریق زیاد نیست. با این حال، در موارد نادر، می تواند باعث درد و تورم شود.

 

اسید هیالورونیک بسته به محل تزریق اثرات و هزینه های متفاوتی دارد. برای جزئیات به صفحه بعدی مراجعه کنید.

 

تزریق اسید هیالورونیک چیست؟ 9 محل برای تزریق اسید هیالورونیک و اثرات زیبایی مورد انتظار

 

8. بالابر نخ

لیفت با نخ درمانی است که نخی را زیر پوست فرو می کند و آن را بالا می برد. پوست را سفت می کند و چین و چروک را کمتر نمایان می کند.

لیفت با نخ شبیه به روش های جراحی است، بنابراین بار سنگینی بر بدن وارد می کند و نیاز به استراحت طولانی دارد.

 

از طرفی این مزیت را دارد که اثر آن طولانی است. این درمان برای کسانی مناسب است که احساس می کنند از بریدن با چاقوی جراحی می ترسند، اما می خواهند درمان بسیار موثری دریافت کنند.

 

 

مهدی صمدی
مهدی صمدی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋